miercuri, 13 ianuarie 2010

BiblioLeapsa




1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
- nu, niciodata nu indoi paginile din carti, daca citesc o carte care nu are semn, imprumut de la o alta carte semnul de carte.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
- am primit Quo Vadis de ziua mea in 2009. Este o carte superba.

3. Citiţi în baie?
- Da. Nu prea am mult timp liber, deci citesc si in baie.

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
- Da, la prima intrebare. La a doua: surpriza.

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte?
- Imi plac colectiile de la Adevarul si Jurnaul National, pentru ca sunt foarte accesibile.

6. Care este cartea preferată, cartile preferate?
- Fratii Karamazov de Dostoievski, Agonie si Extaz de Irving Stone, Alchimistul de Paulo Coelho etc.

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
- Biblia, trebuie recitita mereu.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
- mi-ar placea sa ma intalnesc cu Paulo Coelho sau cu Stephenie Meyer, le-as pune intrebari legate de unele din cartile scrise si as cere sfaturi legate de modul de a scrie.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
- nu vorbesc foarte mult despre ceea ce citesc pentru ca asta mi-ar taia din timpul in care citesc.

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
- cateodata exista o putere ascunsa in acea carte care ma face sa o cumpar sau citesc, de cele mai multe ori sunt carti care apartin patrimoniului culturii universale si simt nevoia sa mi-l impropriez.

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
- Biblia

12. Care este locul preferat pentru lectură?
- Oriunde

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
- de obicei ascult muzica la casti cand citesc, ma ajuta sa ma concentrez pe carte daca in jur e zgomot, muzica nu e zgomot.

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
- da, chiar in dec 09 Twilight de S. Meyer, nu am gasit varianta in engleza in librariile din Cluj.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
- in ultimul timp citesc mai multe carti pe care le-am cumparat, dar as imprumuta la nevoie, imi place sa cumpar carti.

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
- un univers in care trebuie explorat

17. Cate carti ati citit in 2009?
- 25 :D

18. Care sunt cartile care v-au impresionat cel mai mult in ultimul timp?
- am citit saga Twilight, adica: Twilight, New Moon, Eclipse si Breaking Dawn, primele carti cu adevarat voluminoase citite in engleza. M-a impresionat nu neaprarat in mod placut Procesul lui Kafka, care este, asa cum si autorul si-a dorit, o carte ciudata.

Un comentariu:

  1. Uite inca un lucru pe care chiar il avem in comun:colectia Twilight Saga.Hai sa iti zic una sa razi:eram cu febra (racita cu 39 ce sa mai) si m-am dus la librarie sa iau una din carti ca citisem doua sau trei. :) o zi frumoasa.Bianca Dumitrascu

    RăspundețiȘtergere