joi, 28 mai 2009

6 ANI


  Atât a trecut de când suntem împreună, nu știu dacă e mult sau puțin, dar această aniversare este motiv să îmi aduc aminte momentele frumoase petrecute împreună în acești 6 ani. Aceștia au fost cei mai frumoși ani din viața mea de până acum, ani ai devenirii, ai transformării și ai maturizării. Ani de tinerețe exuberantă, studenție plină de prieteni și de seri în care te vegheam adormind în timp ce scriam lucrări de seminar la calculator. Seri în care îmi pregăteai cafea și cornulețe, zile de naștere când surprindeai pe toata lumea cu delicatesele pregătite sau pur și simplu toate zilele în care îmi umpli cu dragoste existența. De la sărbătorirea intrării la Facultate la Felix, unde am mers cu Dacia ZIB-ul, la concediul din Venetia si Milano unde ți-am dăruit inelul de logodna, toate momentele petrecute împreună umplu un jurnal al fericirii.
Îți mulțumesc pentru că ai fost alături de mine în acești ani și îmi doresc să aniversăm mulți ani împreună și de acum înainte, cu aceleași tabieturi pe care ni le-am format, cu aceeași dragoste și același entuziasm față de viață și frumusețea ei atunci când ești îndrăgostit. 
LA MULTI ANI VICTORIA! TE IUBESC!


Un comentariu:

  1. La multi ani iubire,rad si pling pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris. Iti multumesc din inima pentru dragostea ta.Vicky.

    RăspundețiȘtergere