sâmbătă, 7 februarie 2009

Keeping things rolling

Aşa cum zicea odinioară un filosof, mai bine nu facem nimic, decât să facem mai multe lucruri pe jumătate. Aşa că dacă nu am avut de lucru decât să îmi fac un blog, trebuie cel puţin pentru o vreme să am entuziasmul începătorului şi să scriu cât mai des. Nu ştiu dacă lipsa de entuziasm trebuie să mă îngrijoreze, dar probabil nici extazul la orice pas nu este recomandabil. 
Zilele astea nu este nimic deosebit care să îmi atragă atenţia. Sunt prins până peste cap cu lucrul şi ultimele 3 examene din sesiunea de la master şi mă tratez cu red-bull şi "big bang theory".  Mă simt prins între o Toshiba si un Dell, ca între două ecrane care îmi reglează pulsul inimii şi fără de care aş fi mort, care mă ţin în viaţă în mod artificial, şi atunci realizez că ar trebui să mă desprind de aceste monitoare pentru o vreme ca să trăiesc în adevăratul sens al cuvântului. Dar dependenţa este greu tratabilă, şi chiar faptul că scriu aceste rânduri acum este dovada vie a legăturii pe care o am cu un birou care să aibă pe el neapărat un lap-top. Nu stiu exact cum as rezista o săptămână neconectat la internet, neconectat la aceste aparate. aş intra într-un sevraj tehnologic, la fel ca o elevă din NY căreia îi este luat telefonul în timpul orelor (vezi Gossip Girl, s02 e17). Cu toate acestea îmi doresc o eliberare din conectarea aceasta 24/7 chiar şi pentru a reveni on-line şi mai ahtiat după cunoaşterea oferită de filosoful secolului XXI: Google Motorul şi Filosoful.  

Un comentariu:

  1. Ciao.Oare chiar este tratabila dependenta? Adevarul este ca trebuie sa ai multa vointa,dar sper sa te eliberezi intr-o zi ....de conectarea asta evident.

    RăspundețiȘtergere